Najczęściej zadawane pytania
Czy zakupione produkty w sklepie Apple Polska są objęte gwarancją?
Wszystkie produkty są objęte gwarancją wynoszącą 12 miesięcy. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać poprzez formularz znajdujący się na stronie Gwarancja.
Ile wynosi koszt dostawy?
Do wszystkich zamówień w sklepie oferujemy darmową dostawę. Szczegóły dostawy i sposobów płatności zostały opisane na stronie Dostawa i sposoby płatności.
Jak długo moje zamówienie będzie realizowane?
Wszystkie zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. W przypadku gdy ten termin miał zostać wydłużony Dostawca poinformuje o tym fakcie za pośrednictwem adresu e-mail, który został podany podczas składania zamówienia. Status zamówienia można sprawdzić na stronie Sprawdź status zamówienia.
Czy zakupione produkty można zwrócić?
Wszystkie zakupione produkty w sklepie Apple Polska można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Szczegóły oraz formularz zwrotu znajdują się na stronie Zwroty.
Gdzie mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało wysłane?
Status swojego zamówienia można sprawdzić na stronie Sprawdź status zamówienia. Aby sprawdzić status potrzebny jest adres e-mail oraz numer zamówienia przesłany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia w sklepie Apple Polska.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację zakupionego produktu?
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy składać poprzez stronę Gwarancja. W formularzu prosimy o opisanie zgłoszenia reklamacyjnego, które najczęściej jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Sposoby dostawy i metody płatności zostały opisane na stronie Dostawa i sposoby płatności.