Najczęściej zadawane pytania


Wszystkie produkty są objęte gwarancją wynoszącą 12 miesięcy. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać poprzez formularz znajdujący się na stronie Gwarancja.

Do wszystkich zamówień w sklepie oferujemy darmową dostawę. Szczegóły dostawy i sposobów płatności zostały opisane na stronie Dostawa i sposoby płatności.

Wszystkie zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. W przypadku gdy ten termin miał zostać wydłużony Dostawca poinformuje o tym fakcie za pośrednictwem adresu e-mail, który został podany podczas składania zamówienia. Status zamówienia można sprawdzić na stronie Sprawdź status zamówienia.

Wszystkie zakupione produkty w sklepie Apple Polska można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Szczegóły oraz formularz zwrotu znajdują się na stronie Zwroty.

Status swojego zamówienia można sprawdzić na stronie Sprawdź status zamówienia. Aby sprawdzić status potrzebny jest adres e-mail oraz numer zamówienia przesłany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia w sklepie Apple Polska.

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy składać poprzez stronę Gwarancja. W formularzu prosimy o opisanie zgłoszenia reklamacyjnego, które najczęściej jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.

Sposoby dostawy i metody płatności zostały opisane na stronie Dostawa i sposoby płatności.